Ipad 9 screen bleeding

ma uitam pe netflix si am observat ca al meu ipad 9 are screen bleeding.

Ma gandeam daca sa-mi bat capul sa-l returnez, avand in vedere ca as putea primi unul cu acest bleeding si mai pronuntat.

Una dintre margini e perfecta, cealalalta… mai putin.
imagine

Dacă e în garanție, returnează-l. Și eu am unul în garanție, pare OK. Cică următorul iPad va fi lansat în toamnă și va avea USB-C. Este singurul lucru enervant la aceste ipad-uri: USB-C rezolvă multe, foarte multe probleme de conexiune cu perifericele. Nu pricep de ce Apple, prima companie care a introdus USB-C (cu nMB de 12 inci), merge așa încet cu extinderea USB-C la toate produsele sale, inclusiv telefoane și iPad-uri. Oricum, iPad-ul „simplu”, entry level, a rămas singurul, și mini a trecut la USB-C.

E in garantie dar a fost luat de la altex si au trecut cele 15 zile de retur. Nu mi-ar ramane altceva decat sa-l trimit la garantie. Nu prea mi ar conveni sa imi schimbe display ul.

Oricum, unul nou e posibil sa aiba aceeasi problema sau poate chiar mai rau ( fiind display lcd).

Nu știu ce să zic…

sa inteleg ca al tau nu are deloc acest bleeding?

Nu are. Eu îl folosesc, practic, la citit și adnotat PDF-uri, ocazional și la alte alea. I-am luat s.h. de pe olx o husă Logitech cu tastatura detașabilă. Pt 3 sutare a fost chiar o achiziție bună.

tocmai am fost la service pe vulturilor, la istyle. mi au zis ca ei inlocuiesc tabletele astea insa iti da una noua dar nu sigilata, ci primita in regim sevice de la apple. Cred ca refurbished.

Nu stiu daca merita in conditiile astea. tu ce zici?

Eu zic să o schimbi. Acest defect nu se poate repara, ori pui ecran nou, ori iei cu totul jucăria. Nu o vei putea vinde așa, la un moment dat. De vreme ce ai garanție, folosește-o. Faptul că a nou-nouț ori refurbished ori puțin utilizat e mai puțin relevant, important este că ai sculă funcțională cu garanție încă multe luni.

am
trimis-o in service. imi pare rau ca n am luat o de la emag pentru ca as fi avut 30 de zile timp sa o returnez si nu 14 ca la
altex.

Probabil Altex a avut cel mai bun preț la ora aia. Oricum, ar fi fost o prostie să o lași așa, nu o vei mai putea vinde, să zicem, anul viitor, mai ales dacă problema s-ar accentua în timp. Uzual, problema asta apare la ani de folosire a unui monitor, nu din fabrică.

Sunt de acord cu tine.

Cu toate astea, politica de acordare a garantiei apple poate fi dezavantajoasa pt. cumparator.

Eu am cumparat un produs sigilat, acum aproape doua saptamani.

Nu am sesizat defectul asta decat dupa ce am iesit din perioada in care puteam sa-l returnez.
Acum sunt in situatia de a-mi fi inlocuit dispozitivul cu unul refurbished.

Nu e un device scump, dar daca pateam asta cu mac-ul? Cu siguranta nu mi-ar fi convenit. De altfel, nu-mi prea convine nici acum dar nu voiam sa-l tin asa.

Uita-te in imaginea atasata la
pct. 2.
imagine

Bogdan, eu ți-aș sugera să cumperi de la Emag cu abonament Genius pentru a evita situații de genul acesta. Așa ai 60 zile de retur. În plus uită-te bine din primele zile la toate lucrurile care te-ar putea deranja. Dar ține cont că nimic nu e perfect.

N-am cum să-mi dau seama din poză, dar există și ceva numit IPS glow (căruia nu ai ce-i face), nu doar backlight bleeding: https://www.coolblue.nl/en/advice/what-is-backlight-bleeding.html

Altfel, bleeding-ul în general nu e considerat defect decât dacă e foarte pronunțat. Și sunt milioane de ecrane, monitoare etc. care au bleeding mai mare sau mai mic din fabrică. Depinde de CTC-ul producătorului și calitatea panourilor și a ansamblului. Și nu se accentuează în timp de la sine putere. Oricum bleeding-ul se observă cel mai des doar cu imagini întunecate și cu lumina stinsă.

1 Like

Salut! Exact la asta m-am gandit si eu in ceea ce priveste oferta genius de la Emag.

In poza nu se vede atat de bine dar in realitate era foarte deranjant. Am luat ipad ul asta in mare parte pentru a citi carti folosind aplicatia Voxa. Pe modul “noapte” in aplicatie ecranul se vedea ciudat.

Au constatat si cei de la istyle defectul si urmeaza sa il schimbe.
imagine

Oferta Genius de la emag nu are, de fapt, nicio legătură cu problema ta. Faptul că ai un termen mai lung de retur este, sigur, un avantaj, dar este independent de acest defect.
Genius este avantajos dacă mereu comanzi la e-mag, săptămînal sau cu o frecvență ridicată. Altfel, nu merită. Și pe mine mă bat la cap să iau Genius, este o fentă financiară pt a ciupi bani din nimicuri.

in concret, are legatura. as fi returnat si ridicat alta in aceeasi zi din showroom.

OK, proceed.

Dupa cum zicea si @potato_joe, asta e o problema comuna a tuturor display-urilor de acest tip. Mai pronuntata sau mai putin pronuntata, nu vei gasi (nici la competitie) fara acest “defect”. Sunt care au facut zeci de retururi, evident fara rost.

Tocmai mi l-au schimbat in service. sincer, mie mi se pare ca si asta are, dar nu-mi mai bat capul pentru banii astia.
imagine

si apropo, cei de la istyle mi s-au parut ft ok ca service. Am avut trei interventii de-a lungul timpului si mi s-au parut seriosi.

Tocmai ce am spus, poti schimba inca 10, toate vor avea.
Asta e nimic, sa vezi alta boala - “blooming” pe pro display xdr-uri…

1 Like