Întîi de toate, sărbători fericite forumiștilor și celor apropiați și un 2015 cum vi-l doriți!
Acum, probabil că întrebarea mea va părea banală sau mult prea dezbătută, dar nu am reușit să ajung la o soluție, așa că vă cer ajutorul și părerile.
Se dă următoarea situație: am de scris niște articole de cîteva pagini (sub 10), care să conțină text formatat, eventual tabele, imagini. De asemenea, vreau să le adaug tag-uri, pentru “cuvinte cheie” și organizare, după care să se poată căuta. Eventual să pot încadra articolele și în “caiete” sau pur și simplu foldere. Și mi-ar plăcea să pot și exporta articolele, dacă nu .doc, măcar .pdf.
Ce aplicație recomandați pentru Mac, dar obligatoriu să aibă companion de iOS pentru iPad (în special)? Sau dacă sugerați un cocktail de aplicații sau un “workflow” mai special, vă rog detaliați.
Primul impuls m-ar duce către Evernote, mai ales cu companionul Penultimate, dar (1) aș vrea ceva un pic mai simplu și mai curat, atît la interfață, cît și la serviciile oferite și (2) varianta gratuită nu oferă posibilitate de vizualizare a notițelor/articolelor offline și nici exportare către PDF.
Aștept sugestii, cu cît mai multe și mai detaliate, cu atît mai bine.
Vă mulțumesc.