Service istyle Baneasa

Nici nu stiu cum sa incep … mi-am dus X-ul in garantie, dupa un an am inceput sa probleme cu el… dupa 10 zile mi-a venit altul cu zgarieturi pe ecran si semne ca si cum display-ul a fost schimbat de in tehnician care nu avea treaba cu asta … l-am retrimis pe loc, dupa 3 zile service-ul mi l-au refuzat ca fiind un telefon nou si mi l-au trimis pe acelasi, l-am refuzat din nou … mi-a venit al 2 lea telefon cu niste zgarieturi mai mari ca primul, l-am refuzat … asteptand sa vina si al 3 lea… am cerut suport la apple… unde am discutat depre problema mea … au incercat sa dea de cineva de la service baneasa, evident necontactabili, am facut eu rost de nr managerului magazinului istyle unde am lasat telefonul si au reusit sa vorbeasca cu el … intre timp am fost contactata sa imi ridic cel de al 3 lea telefon… doar ca am fost sunata de cei de la apple si intre timp il pusese pe managerul magazinului sa verifice telefonul, a confirmat ca si acel telefon prezinta zgarieturi… l-au retrimis… astazi se implineste o luna si 10 zile decand astept sa imi primesc telefonul … cei de la apple mi-au comunicat ca cazul meu a ajuns si mai sus si se investigheaza situatia … si ulterior imi vor trimite de la ei unul … dar nu se stie cand … in momentul de fata nu stiu ce sa fac, as vrea totusi sa fac si o reclamatie ANPC … nu e posibil asa ceva, sa iti bati joc pe fata…astep pareri si posibile sfaturi pt a imi recupera telefonul… mentionez telefonul meu nu a avut nicio zgarietura doar niste semne de uzura pe partile laterale… in rest era ca si nou.

Păi ce am putea spune noi?

Nimic, un cont iban sa le pun niste bani​:joy::joy:

Păi mai bine îți trimit IBANu meu să-mi pui banu”

Nu am avut niciodata probleme cu iStyle. De trei ori m-am dus sa-mi schimbe tastatura la MacBook Pro-ul meu cu touch bar de 15 inch. Profesionisti de fiecare data. Nu era vina lor ca tastatura este praf la acel macbook (pe care intre timp l-am ”maritat”). Dar…unii se pare ca-s mai ghinionisti!

image
image
Un service execrabil. Atașat găsiți rezoluțiile istyle pentru un iPad defect din fabrica și trimis in garantie in vederea înlocuirii la sub 24 ore se la activare. Pe 13.09 - returnat de service istyle “defectul nu se observa, functionare in parametri”, pe 14.09 diagnosticat de consultantul Apple care observa defectul și indica retrimiterea in service, pe 29.09 istyle observa totuși defectul (caz deschis in sistemul Apple cu rezoluție atașata) și decide înlocuirea tabletei (nu mai aveau ce face, decizia fusese luată de Apple).
Concluzie - o mare bătaie de joc mizând pe faptul ca doar 1% din clienți știu și pot sa își rezolve și altfel problema. Nu este prima data, in Martie au refuzat înlocuirea ecranului la un MacBook înrolat in campania de recall.

Ar trebui să protestezi la Cupertino, nu aici. Și eu cred că iStyle este sub nivelul acceptabil, de multe ori.