Romanian Programmers Keyboard pentru iPad Pro

Salutare. Dupa multe framantari interioare, dupa 23 ani de Windows, am trecut pe un iPad pro pentru acasa, relaxare si uneori pentru munca. Am cumparat si tastatura cover - transformandu-l intr-un laptop, sunt foarte fericit de achizitie.

Insa ce imi lipseste foarte mult este tastatura Romanian Programmers - pur si simplu nu pot functiona in Romana fara acel aranjament. Pe github cineva a creat un cod pentru Mac. Dar nu găsesc nimic pentru iOS. Ar fi EXTREM de utilă o astfel de aplicație. Mai ales acum cu tastaturi cover - Smart sau Magic.

M-ar ajuta foarte mult o solutie la acest disconfort MAJOR. Lucrez cu texte, gasesc iPad excelent pana acum dar nu pot functiona fara diacritice.

Problema mea e ca nu sunt Programator, habar n-am cum si ce sa fac. Ba mai mult, abia ma obisnuiesc cu Apple.

ELI5. Imi puteti va rog explica in pasi simpli cum instalalez cea mai buna si ergonomica tastatura romaneasca - Romanian Programmers? Exista vreun app pentru iPad pro? Multumesc frumos, din pacate fara diacritice!

tldr: cum instalez Romanian Programmers keyboard pe iPad Pro 2nd Gen (2020)?

via google https://keyman.com/keyboards/basic_kbdropr - netestat (nu mai am iPad)

Am incercat adineauri. Nu merge. Rezulta niste litere total ciudate plus tastatura Keyman arata bizar. Alte idei careva?

Bănuiesc că te interesează să folosești layoutul Romanian Programmers în combinație cu tastatura cover pe care o ai. Nu cred că e posibil așa ceva. Ultima oară când m-am jucat cu chestiile astea pe iPad țin minte că nu era posibil ca o extensie software de tastatură (așa cum e Keyman) să interacționeze cu o tastatură hardware.

Dar dacă vrei să scrii folosind tastatura touch de pe ecran, atunci Keyman ar trebui să meargă. Combinațiile de taste sunt descrise aici:

https://help.keyman.com/keyboard/basic_kbdropr/1.1/basic_kbdropr

Da, intuieşti bine.