Vă salut!
Am achiziționat un MacBook Air second.
Model A1466
Când vreau să conectez contul de iCloud îmi spune ca nu sunt corecte datele de conectare chiar dacă acestea sunt.
Știe cineva care ar fi problema?
După mintea mea, mesajul apare doar dacă macul a rămas „agățat” cu contul de icloud al vechiului proprietar. Ca atare, ia legătura cu el și expune-i situația. Asta se face de proprietar înainte să vândă un mac, un iPhone sau un iPad.
Ok, mulțumesc!
Presupun că fostul proprietar nu-ți va comunica coordonatele lui de iCloud, deci probabil va trebui să vă revedeți, să intre în contul lui, să-și anuleze Find my mac precum și mac-ul din contul de iCloud. Va dura ceva, presupun că-și va face un cont de admin, va intra în acel cont, se va loga în iCloud, va face modificările cum am spus, apoi se va deloga și, din contul tău, vei șterge contul făcut provizoriu. Va dura ceva, nu cred că merge altfel. Poate știe cineva de aici o metodă mai rapidă.
Ca să câștigați timp, poți face tu un cont nou cu drepturi de admin, îi pui o parolă oarecare, iar el va trebui doar să intre în contul lui de iCloud și să se joace un pic acolo.
Eventual Cattus_Thraex, precum si alti forumisti participanti la topic-ul de mai jos ar putea selecta pentru situatia ta niste ponturi valabile si de aici:
Mi-a zis ca nu a avut cont pe el și așa l-a folosit de când l-a avut…
Păi și tu îl poți folosi așa dacă nu vrei să le loghezi în iCloud. Nu știu cum poți sări faza asta.