Problema periferice Mac

Salutare!

Am un magic mouse 2 si un magic keyboard 2 (ambele conectate la un macbookpro).
Mouseul merge excelent doar pe birou, fara mousepad asa dintr-o data. Pana acum cateva zile mergea excelent si pe mousepad - se blocheaza sau nu reactioneaza cand misc (este din material textil) - il folosesc pentru ca direct pe birou face mult zgomot.
Tastatura primita acum 2 zile… am observat ca tasta “Return” (Enter), scartie foarte ciudat la apasare.

Cum functioneaza garantia la perifericele Apple? Tot pe baza de SN?
Pentru mouse ce mousepad recomandati? Sau cel mai ok sa il folosesc direct pe birou?

Mersi!

Tastatura pare stricată. Mausul, se pare, la fel. E încărcată bateria când face așa? Maușii BT fac probleme dacă bateria nu e suficient încărcată. Eu nu folosesc maus pad, direct pe masă/birou.
De vreme ce zici că sunt noi și în garanție, folosești garanția.

Bun, mouse-ul il duc la emag dar cu tastatura cum fac? Pur si simplu la istyle service pe baza SN-ului? Nu am bon, nu am nimic. E primita cadou, eu am desigilat-o… asa ghinion sa am cu tastatura…

Pentru Magic Mouse, eu folosesc pe post de mousepad o coală de hârtie de copiator, prinsă într-un clipboard. Pe hârtie mausul alunecă exact cum vreau eu: nici prea tare (ca pe sticlă sau birou din PAL), nici prea puțin (ca pe o suprafață textilă).

Păi du-te la iStyle ori spune-le despre ce este vorba. O vor schimba. Asta e, se mai întâmplă ca unele produse noi să vină gata stricate din fabrică.

1 Like

Am intrebat la istyle si mi-au zis ca doar pe baza de bon. Nu e pe SN. Aia e…

Păi, dacă e cadou, întrebi delicat de unde l-a luat, spui că nu merge bine și trebuie dus la garanție. Nu are motiv să se supere persoana cu pricina.

Heheee, complicat. Mersi ptr sfaturi.

Spune-le profesionistilor se la Istyle sa caute ei cand a fos platit. In mod normal cred ca sunt obligati sa aiba fisa de magazie la orice le intra, inainte de vanzare. Si pe fisa (sper ca electronica) produsul e inregistrat cu un serial number. Daca stii aproximativ luna in care a fost cumparat, treaba e simpla… E vorba doar de (buna sau rea) vointa…
Daca tastatura a fost cumparata afara e mai complicat. Trebuie intrebat “donatorul”
Daca nu, intreaba-i pe Apple…

iStyle nu m-a ajutat niciodata… nu ma mira ca se comporta asa.
Mi-au cerut cei de la Cordon Electronicas SN-ul si mi-au zis:
“Din pacate seria nu este una identificabila, pentru garantie este nevoie de documentul de achizitie in clar.”
Aia e, o folosesc asa pana bag cutitul sub tasta :smile: