Macbook air 2012

Salut !
Am intrat și eu recent în ecosistemul Apple cu un Macbook air 13 inch 2012 varianta cu 4 gb ram și 128 gb ssd. Preţ 1450 lei

Am pe el macOs High Sierra 10.13.6
Consideraţi că un update la versiunea Catalina ar fii mai ok ?
M-ar interesa pentru baterie , poate voi avea o autonomie mai ok
Baterie are 116 cicluri
Și mă ţine undeva la 3 ore, 4 ore cu greu dacă ajung
Și asta cu luminozitatea ecranului și a tastelor pe la mijloc setate
Cum pot face să am o autonomie mai ok ? E normală autonomia asta
Și îmi apare în app store doar câteva aplicaţii, nu am optiune categorii să aleg sau să găsesc o diversitate mai mare de aplicaţi (doar recomandate,topuri,achiziţionate și actualizări)
Mersi !
20200612_181141

Ai o jucărie veche de 8 ani, deci și generația bateriei e mai veche. Și nu ciclurile bateriei sunt relevante. Descarcă Coconut Battery și vezi ce procent de viață are față de fabrică (100%). În principiu, este bine să ai ultimul sistem de operare, 4 GB de memorie este suficient și pt Cătălina. Revino cu datele indicate de Coconut. Faci screen shot cu command [fluturaș]-shift-3 sau 4: cu 3 tot ecranul, cu 4 apare o cruciuliță pe care o tragi peste ce vrei să pozezi pe ecran.
P.S. Acuma observ că ai o aplicație care măsoară viața bateriei. E cam dusă spre aproape jumate, din clipa asta va pica destul de repede. Trebuia să negociezi un preț mai jos, ăsta e preț de jucărie cu baterie peste 80%. Mă rog, să-l stăpânești sănătos. Sunt mai multe firme care vând baterii, eu am luat vreo trei de la ăștia, apoi de la ăștia. DAr repetă verificarea și cu Coconut, tot cu asta poți verifica și starea bateriei unui iPhone dacă e conectat prin cablu la mac.

Am revenit cu o poză cu bateria
Cam asta e starea ei cu aplicaţia asta
Observ că se află acum la 49 % de la 53 %