Bună ziua, recent (acum trei zile) am descoperit că tableta iPad Pro 9.7(pe care am utilizat-o numai pentru graphic design, în combinație cu iPencil) nu se mai încărca, era blocată la 10% baterie, iar în câteva minute avea să se descarce până la 1%, pentru ca apoi să se închidă definitiv și iremediabil. Din câte am citit pe diverse forumuri, aceste semnale indică faptul că logic board s-a defectat, așa că am dus tableta la iStyle pentru verificare garanție și, eventual, diagnoză.
Produsul era, acum trei zile, când a fost înregistrat către service, în garanție pentru încă două săptămâni, așadar mă pot socoti foarte norocos în această privință.
Cu mii de scuze pentru postul deja prea lung, am următoarele nedumeriri (asupra cărora, desigur, știu că nimeni nu-mi este dator să răspundă):
1.Este normal ca după trei zile, deși am predat produsul manual, și deși încă din prima zi am primit pe mail mesaj precum că produsul “a fost expediat la centrul de service”, să nu primesc niciun statut asupra diagnozei?
2.Ipad-ul mai avea 13 zile de garanție, iar service-ul este, legal, obligat ca să remedieze orice problemă ar avea, în 14 zile – este posibil ca să fie reținut acolo până când garanția se pierde (nu neaparat din cauza dumnealor)?
3.În cazul în care într-adevăr este placa de bază defectă, dumnealor vor fi nevoiți să-mi schimbe produsul cu un altul, probabil refurbished (din nou, din ceea ce am citit pe forumuri); ținând cont că iPadul nu se mai produce oficial, este totuși posibil să primesc același model în loc (lucru pe care l-aș prefera)? Sau care sunt opțiunile reale pe care le am?
Ca o completare, produsul a fost cumpărat nou, în cutie, nu a fost pornit/activat înainte să-mi intre în posesie (a fost achiziționat de la o terță parte), a fost predat către service fără zgârieturi, nu a primit șocuri deloc pe durata posesiei, lucru de altfel recunoscut și de reprezentantul magazinului.
Scuze din nou pentru postul lung; vă mulțumesc anticipat pentru orice răspuns.