Intrebare garantie iStyle

Salutare.
Am o intrebare cam ciudata. Daca, de exemplu, mie mi se pare ca macbook-ul meu nu functioneaza in perimetri normali, cred ca are ceva probleme etc. daca eu il duc la istyle la garantie, si ei dupa teste si verificare constata ca mac-ul nu are nimic, cam care ar fi suma care trebuie platita pentru “deranj”?
Multumesc!

Cred că depinde de perimetri.

Dar ma gandesc ca nu poate fi o suma monstruoasa nu? poate sa fie mai mult de 1000 de lei?

Intreb asta pentru ca, de cand mi-am cumparat mac-ul asta, eu am avut numai probleme cu el. Am avut eu laptop-uri, cu Windows intr-adevar, dar asa multe probleme n-am avut niciodata. Si ma gandesc ca a venit cu vreun defect din fabrica, ca am inceput sa am probleme chiar de la inceput, si singurele chestii care le fac pe el sunt office, browsing si netflix.

Si inca o intrebare. Mojave-ul si-a rezolvat problemele? e ok acum?

  • ce probleme ?
  • ce model (an) ?
  • a mai fost in service ?
  • este în garanție ?

întrabă-i înainte …

1-se misca foarte greu, imi apare cerculetul ala care se invarte foarte des, si dupa ce il resetez din fabrica

  • viata bateriei(3 ore la browsing si youtube) cu luminozitate de 70%, 112 cicluri de incarcare, health battery 98%
    -sunt momente cand se deschide, imi apare maru roșu
    2 -MacBook pro 2017, 13" Touchbar 256 GB
    3- nu a mai fost in service
    4- da, mai este in grantie.

a si inca o problema, stau pe youtube si mi se incalzeste cateodata la 70 grade

Nimeni, nimic?

Păi la asemenea întrebări, asemenea răspunsuri.