Cumpărăturile din App Store pot fi anulate în termen de 14 zile

Pornind de la știrea asta, am aruncat o privire în termenii și condițiile magazinelor digitale Apple pentru România și am găsit confirmarea:

Dreptul de anulare: Dacă decideți să anulați o comandă, puteți face acest lucru în interval de 14 zile de la primirea chitanței fără a indica niciun motiv, cu excepția comenzilor iTunes Gifts care nu pot fi rambursate după revendicarea codului.

Deci dacă luați vreo aplicație din Mac App Store sau iOS App Store și nu vă place, aveți 14 zile timp în care puteți să anulați comanda și să primiți banii înapoi.

Chiar am observat azi faptul că, intrînd pe Report a Problem, la motive, apărea și “I want to cancel the purchase”, care pînă acum nu era și m-am mirat. Interesant, foarte bine!

P.S. Nu(-mi?) merge link-ul către știre. Cred că era asta.

Ai anulat comanda de Duet Display sau nu?

Cred că au avut multe reclamații. De ex., în vară i-am luat fi-mi de pe AppStore Sims updated. Avea un bug: nu mergea jocul dacă nu foloseai, musai, unul din 5 keyboard layouts! english, french, german, spanish și încă una, am uitat. Ei drăcie, am reclamat la companie, mi-au răspuns, ne-am cîcîit vreo 15 zile, le-am spus că renunț, mi-au trimis banii înapoi.
Era enervant, nu puteai modifica tastatura din joc, trebuia să fie inactivă, altfel nu puteai scrie nimic în spațiile alea de customizări. Noroc că s-a enervat fi-mea, că a mi-a spus că renunță. Presupun că a fost un caz din foarte multe.

Cine, eu? Nu, n-am anulat-o. E utilă aplicația.

Ziceai mai inainte ca ai renuntat sa o folosesti. Te refereai doar pe moment? Sau deloc?

Am renunțat momentan, nu am nevoie de ea acum, acasă am un monitor extern.

Scuze că reînvii acest subiect, dar am constatat un comportament nou. Cînd cumpăr o aplicație/carte/muzică, pe OS X sau iOS, primesc un mesaj, care-mi cere o confirmare suplimentară, ceva de genul:

You acknowledge that if you download this app within fourteen days of buying it, you will no longer be eligible to cancel this purchase.

Din cîte am citit, Apple s-a cam supărat pe cei care abuzau de această nouă politică și anulau cumpărăturile, dar păstrau aplicațiile, așa că au introdus acest mesaj suplimentar. Dar eu nu mai înțeleg mesajul de mai sus. Cînd cumperi ceva, automat se descarcă în dispozitiv, deci, conform mesajului, e un fel de a spune că nu mai ai dreptul la a anula achiziția?

Am intrat și pe reportaproblem.apple.com și nu mai găsesc niciunde opțiunea “I want to cancel this purchase”. Au renunțat la această politică sau nu înțeleg eu mesajul de mai sus?

Va salut,
Am si eu o problema si anume am constatat ca mi s-au luat vreo 2 euro de pe card iar la detalii scrie Apple - Itunes si mentionez ca nu am cumparat/descarcat nicio aplicatie care costa. Este vreo alta varianta sa se fi pierdut acei bani?

Cred că e vorba despre verificarea pe care o face Apple atunci când adaugi un card în contul tău. Banii vor fi înapoiați după câteva zile.

1 Like

Da, așa fac multe firme, se trag 2 euro din cont, apoi se pun la loc. Și PayPal face la fel. E bine să fii vigilent, dar nu cred că e motiv de panică.

1 Like