Cumparare macbook pro

Buna ziua,

Eu as dori sa achizitionez un macbook pro pentru programare (Swift dar si java). Momentan folosesc o masina virtuala pt swift si este o inconvenienta . Din acest motiv, am decis sa optez pt un macbook pro insa in ceea ce priveste lumea apple sunt chiar incepator. Nu am mai avut niciodata un laptop apple si nu ma pricep la modele acestora. Bugetul meu ar fi cam de 7000 lei si as dori sa cumpar un macbook nou. Multi colegi de la munca mi-au recomandat sa cumpar de pe olx(deoarece aparent si acolo pot gasi produse noi sigilate) in loc sa cumpar de pe site-urile usual de e-commerce (eMag, altex, istyle) insa mie mi se pare putin mai dubios sa cumpar de pe olx de frica sa nu fiu inselat (sa iau teapa mai pe romaneste). Din acest motiv, apelez la voi, apreciez absolut orice sfat legat de modele/ locul de unde sa cumpar. Mentionez ca as vrea ca modelul sa aiba vreo 16 gb de rami si cel putin 256 gb ssd (eventual ii fac upgrade daca nu ajung).

Multumesc mult!

Este ok si de pe olx, cu atat mai mult daca este nou. Mai ales ca va fi mai ieftin decat in magazin.
Si daca il iei de pe olx, sa eviti samsarii de produse it, pentru ca nu toti sunt demni de incredere. Evita si iStyle sau Noumax penteu ca sunt mai scumpe decat restul magazinelor it.
Cat despre 16GB rami si nou (nu sh), mai greu de gasit.

Nimeni nu-ti poate asigura faptul ca nu iei țeapă pe olx sau alte site-uri de genul…Asta depinde numai de tine. Ține cont ce cele noi, sigilate pe olx sunt “căzute din TIR”. Altele aproape noi sunt tot furate (asta dacă chiar nu sunt ale celui care vinde și poate sa-ti arate actele) și te poți trezi cu ele într-o bună zi cu parolă pe EFI. Alți bani, altă distracție.

Nu e chiar asa. Eu am cumparat, in aproape 2 ani, vreo 4 Air.uri de pe olx, din care unul pentru mine, fara facturi, garantii sau cutii (modelele 2010, 2015 si 2x 2016). Si au functionat perfect.