Cicluri incarcare macbook nou

Salutare! Tocmai mi-am cumparat un macbook pro 13 m1, varianta cu 16 gb ram si la system information imi apare ca are 4 cicluri de incarcare.

La battery health apare 100% capacitatea.
L-am luat de la istyle nou, sigilat.

Nu ar fi trebuit sa imi arate 0 cicluri, fiind nou? Ms!

imagine

Până să ajungă la tine, jucăria a fost testată, inclusiv bateria. În al doilea rând, ciclurile de încărcare nu sunt deloc relevante, ci starea bateriei. Ai putea intra în panică dacă, să zicem, după 10 luni ai constata că starea bateriei a coborât sub 80 %, înseamnă că ai nimerit una proastă și apelezi la garanție.
Eu am acuma un MBA M1 din prima serie, are aproape un an jumate, starea bateriei pe la 94%, deci sunt fericit.

Mersi pentru raspuns.

Ma interesa sa nu ma fi “pacalit” cei de la istyle. Nu imi amintesc sa mai fi cumparat vreun macbook pana acum la care sa mi afiseze ca are mai mult de 1 ciclu bateria.

In alta ordine de idei dupa serie imi apare ca garantia internationala de un an expira in 16.04.2023, deci la fix un an de la momentul la care l-am cumparat.
Ma gandesc ca daca ar fi fost resigilat mi ar fi aparut ca expira mai repede.

Data cumpărării a fost introdusă în baza de date când l-ai cumpărat, deci e normal să fie așa.
Or fi ăia de la iStyle adesea nătângi, dar nu ar putea influența așa ceva. Cel mult, îl puteau folosi ca exponat în magazinul lor și să fi mers câteva zile. Să știi că un aparat care a mers, să zicem, 15 zile într-un magazin și a fost OK are șanse mai mari să se comporte bine în continuare. Sigur, ai garanție, dar garanția nu acoperă pierderea de date ori faptul că durează x zile până îl schimbă. Pt bucureșteni și cei din marile orașe unde există iStyle nu a mare lucru, dar pt cei care comunică prin curier durează și, uneori, este enervant.

in regula, dar avea sigiliul ala apple pe el. adica, daca ar fi fost resigilat/folosit ca exponent, ar fi trebuit ca acea cutie sa fie desigilata.