Am o problema cu un mac cumparat in noiembrie 2019. Am filmat, voi atasa mai jos clipul:
Poze:
Lucrez la el mereu pe birou si conectat la priza iar uneori, cand are el chef se deconecteaza de la sursa de alimentare (am atasat 2 poze) pentru 2-5 minute si dupa isi revine. Mi-a mai facut asa acum 2 saptamani, pe acelasi port (din dreapta jos).
Vreau sa mai mentionez ca am pe el Mojave 10.14.6.
Sa il trimit in garantie (port sctricat, incarcator sau baterie cu probleme )sau sa fie o problema de soft? PS: are doar 7 cicluri baterie.
PÄi dacÄ e Ć®n garanČie, foloseČte-o! Ce altÄ soluČie sÄ dÄm? Fiind nou, mai poČi aČtepta sÄ se stabilizeze defectul. PuČin probabil sÄ fie defect de soft, dar de ce nu vii la zi cu sistemul? Ai aplicaČii specifice care nu ar mai rula? Ar fi singurul motiv.
Salut!
I-am dat intre timp update la Catalina dar face la fel. Am inceput sa alternez, sa il las conectat la priza si pe baterieā¦nu are nici-un efect. O sa incerc maine un reset SMC iar daca nici dupa toate astea nu se rezolva, o sa il arunc in service.
Am o bafta la Macuri⦠la primul model din acelasi an a avut probleme (a fost schimbat pentru ca avea defect de fabricare), asta la fel dar dupa ceva timp. Nu stiu daca chiar au ele asa multe probleme sau doar sunt eu ghinionist.
Asa situatie nu am mai intalnit cu nici-un device de cand suntā¦
L-am trimis la istyle, dupa 5 zile primesc raspuns ca a trecut toate testele lor, ca nu se deconecteaza nimic, a fost testat si cu incarcatorul meu si cu alt incarcator dar nu a aparut nici-o problema (asa mi-au spus ei).
Bun, il iau din service, ajung cu el acasa iar dupa nici 20 min FIX aceeasi problema (se deconecteaza de la curent cateva secunde dupa se conecteaza - repetare de cateva ori timp de 10 minute - a facut asa pana a ajuns bateria de la 95% la 90%).
Mi se pare o idionetiie de situatie⦠sa dau 2.000 euro pe un laptop si sa am atfel de probleme iar cei de la istyle au tratat cazul si au testat cu superficialitate. Sunt sigur ca nu au avut chef sa testeze doar incarcatorul. Le-am si zic ca problema apare dupa x timp, posibil dupa 1 saptamana posibil dupa 2 saptamani sau 2 ore⦠daca ei in 5 zile nu au observat nimic⦠sunt acoperiti de rezultatele Apple iar Apple nu se uita la dovezile mele (inregistrarile video).
Am sunat la Support deja de 4 ori, am vorbit si cu un senior si mi-au spus doar ca sa ma duc din nou la alt service autorizat, sa testez alt incarcator Apple (gen sa cumpar pe banii meu altul sau sa imprumut - alt timp pierdut) sau in ultima faza o resintalare de OS pe curat.
Dezamagit de Apple⦠si de aceste service-uri din Ro. Am si un laptop Dell, pe ala l-am trimis in service cu placa de baza arsa, nu se mai aprindea. Nu a comentat nimeni nimic, au inlocuit totul gratuit (placa de baza, hdd si incarcator) iar la apple trebuie sa adun 1000 de dovezi, sa il trimit de o gramada de ori in service ca sa se rezolve.
Am crezut, mult timp/mulČi ani, cÄ Äia de la iStyle sunt profesioniČti. Acum Čtiu cÄ nu sunt. Nu intru Ć®n detalii, povestea e lungÄ Či plictisitoare, poateā¦
PÄi nici una. Pare un text elaborat standard, agramat Či neglijent, specific flÄcÄilor de la iStyle. Logica ar fi cÄ iMovie este un program care consumÄ resurse (mult) mai multe decĆ¢t un program de text, de ex.
Mare dezamagire cu istyle⦠daca stiam nu mai aruncam cu banii in ei si il cumparam de pe OLX sigilat adus din afara. Nu-i nimic, de rezolvat tot se rezolva, doar ca dureaza. Daca problema se repeta, ma duc direct cu el la Cordon Electronics iar daca acolo se constata ca da, macul / incarcatorul are o problema le fac reclamatie la OPC.
Noumax nu mai sunt un service autorizat. Doar iStyle, Cordon Electronics si Depanero (aici pot sa il duc in primul an de garantie internationala) dupa, in anul 2 doar in Service iStyle. Asa stiam si eu, asa mi-au zis si cei de la apple support.
Se rezolva cumva, nu-i bai. Noi sa fim sanatosi!