Aplicație task-uri și time manager

Bună seara,
Îmi expiră abonamentul la Planner Pro aș vrea schimb totuși aplicația. Am cumpărat Just on time, dar în opinia mea are câteva minusuri:

  1. nu se găsește și pe iPad (deși așa scrie în descriere);
  2. nu se găsește pe mac;
  3. nu poți grupa task-urile pe proiecte;
  4. nu poți crea dependențe (este necesară începerea/finalizarea unui task pentru al începe/termina un alt task);
    Dar are și plus-uri față de aplicațiile pe care le-am găsit până acum:
  5. alocarea unui timp pentru îndeplinirea unui task;
  6. stabilirea ziua în care trebuie să o faci și prioritizarea ca în matricea de time manager (important - urgent; important - mai puțin urgent; mai puțin important - urgent; mai puțin important - mai puțin urgent) la care au adăugat și deleagă (trimite un e-mail cu task-ul, dar îți rămâne și ție pentru al putea vedea);
  7. te mai lasă să setezi și un interval de timp în care lucrezi, și un interval de timp pentru task-uri importante dar care sunt mai puțin urgente;
  8. chestia cea mai faină este că nu mă lasă să-mi pun task-uri într-o zi pentru a căror îndeplinire ar depăși timpul de lucru stabilit;
  9. în aplicație task-urile sunt văzute ca task-uri cu checkbox, dar aplicația creează și evenimente în calendar.

Vă rog să-mi recomandați o astfel de aplicație, care să aibă următoarele opțiuni:

  1. Să pot crea proiecte - adică task-urile să nu fie puse toate grămadă;
  2. Să citească evenimentele din calendar;
  3. Să scrie evenimentele în calendar;
  4. Să aibă checkbox pentru fiecare task;
  5. Să poți stabili de la ce oră se pot stabili task-uri;
  6. Când adaugi un task într-o zi în care nu mai ai timp să-l faci să te anunțe;
  7. Să vezi task-urile pentru care ai delegat sau cele cu care ai fost delegat;
  8. Să fie relativ ieftină sau la un preț acceptabil
    Ar fi și mai bine dacă s-ar putea:
  9. să se stabilească intervalul de timp în care să faci task-uri care sunt importante dar nu sunt urgente;

Am găsit OmniPlan3 Pro pentru mac și m-am jucat în ea, și e foarte faină, are toate aceste opțiuni și multe altele, dar problema ei este în primul rând faptul că trebuie să plătesc 300€ pentru OmniPlan 3 Pro pentru mac și 75€ pentru OmniPlan 3 iOS (pentru că nu am nevoie de Pro pe iOS), și am doilea neajuns este faptul că dacă îți spui că folosești o resursă (persoană/obiect/sală) într-un proiect, aplicația nu știe să-ți ocupe acea resursă și în alt proiect.
Pentru mac am găsit ConceptDrow Project care rezolvă ambele probleme, dar are alte minusuri, principalul: nu are aplicație pentru iOS… și nici nu comunică cu calendarul
Ce aplicație îmi recomandați?

Toate aplicațiile Omni Group sînt (foarte) scumpe, dar și foarte bine făcute. Poate ar trebui să le scrii și să le explici ce-ți place și ce nu-ți place la ei (evident, în afara faptului că-s scumpi, nu vor renunța al asta).
Dacă te duci pe macupdate.com, apoi la omniplan, enumeră acolo alte 5-6 aplicații similare, ar trebui să le iei la rînd și să vezi dacă vreuna corespunde nevoilor tale. Merlin, iTask X și Fast Track par întreținute și actualizate.