Buna ziua, am achizitionat in urma cu doi ani aplicatia Igo Europa full cu licenta lifetime. Intre timp, aplicatia nu a mai primit actualizari si nici nu a fost inlocuita cu o alta versiune. Stiti cumva cum pot reclama acest fapt catre Apple Store?
Nu cred că ai ce să reclami la Apple. Dacă producătorii aplicației sunt neserioși, asta e, nimeni nu poate garanta pentru ei. Văd în App Store mai multe review-uri negative în care oamenii se plâng de lipsa update-urilor.
Păi lifetime este un mod elegant de a nu te angaja cu nimic, dacă viața cuiva, inclusiv a unei aplicații, durează 2 ani, asta e. Da, ai plătit mult ori puțin pt o aplicație care a durat un an, iar în al doilea an a murit.
Nu am înțeles niciodată de ce oamenii preferă variante scumpe pentru navigare. Eu am HERE Maps, pentru care am plătit o licență pe viață pe vremea când aveam Windows Phone. Am plătit o singură dată 70 de lei și am și acum actualizare la hărți și navigare în toată lumea, inclusiv pe iOS (autentificarea s-a făcut cu un cont Nokia, prin care s-a transferat și licența, acum cred că am cont HERE, nu mai știu exact). Merge excelent pe ambele dispozitive (iPhone și Lumia), chiar și după tot circul cu Nokia și Microsoft. Singura chestie care nu mi-a plăcut a fost că recent m-a avertizat că de la finalul lunii iunie, nu va mai rula pe dispozitive Lumia. Ceea ce e nasol, îmi foloseam vechiul telefon pe post de navigator GPS în mașină, dar îl voi înlocui probabil cu un Android mai vechi, care zace de un an într-un sertar.
Eu mi-am luat o licență pt o aplicație de Android, am o tabletă AllView de 7 inci luată tocmai pt navigație, nu o prea folosesc la altceva; mi-am luat o licență Europa cu 20 euro. Văd că merge bine, am folosit-o în țările vecine și am fost relativ mulțumit. Mai erau unele chestiuni de detaliu, nu știu dacă le-au rezolvat, o voi testa și anul ăsta prin august, sper.