Airpods pro sunet static

Salut! In iulie am cumparat de la un gsm o pereche de airpods pro noi, sigilate. Dupa un scurt timp de folosire am constatat ca in casca dreapta se aude un sunet asemanator cu niste pocnituri cand sunt in miscare, efectiv la fiecare pas. Am contactat repede pe apple support, mi-au spus ca trebe dusi la primul service pentru inlocuire. Intre timp am cautat si pe net legat de aceasta problema si aparent nu sunt singur, ci chiar erau mai multe cazuri de genu.
Produsul fiind inca in garantie l-am si trimis repede la istyle service din bucuresti. Dupa cateva zile am si primit inapoi castile, ce fain. Ei da, le-am scos repede din cutie, le-am conectat si imediat am inceput sa aud aceeasi zgomot.
Momentan sunt foarte disperat, nu stiu ca sa mai fac cu castile, aveam asteptari mai mari de la un produs de 1000+ de lei.
Ma gandesc sa incerc norocul si cu cordon electronics. Este cineva care a patit la fel, si daca da, spuneti-mi va rog cum va-ti procedat.
Multumesc,
Laszlo!

Dacă le-au schimbat, nu e normal să se audă la fel, ești sigur că sunt altele? Le-ai testat cu cel puțin două aparate și cu cel puțin două aplicații, să zicem cu youtube.com și cu VLC? Poate că zgomotul nu e din căști.

Zgomotul apare chiar și când nu ascult muzică, ci doar îl las pe ANC sau transparency. Nu sunt sigur că sunt altele, pentru că din păcate înainte să le trimit nu am notat serial number-ul de pe ambele căști, însă cei de la iStyle mi-au spus că au fost înlocuite.

Hm… Ce să spun? Dacă sunt altele și fac exact la fel este de-a dreptul ciudat. Nu mi-ai răspuns dacă le-ai testat și cu alt aparat, fă acest test, poate fi relevant. Apoi îi suni pe cei de la Apple. Fă test și cu alte căști ori cu un difuzor bluetooth. Trebuie să clarifici dacă acel zgomot apare numai la acele căști și numai la acel aparat, trebuie să faci nișe teste încrucișate, numai așa poți izola cauza.

Privitor la serial number, cateodata e notat in factura de achizitie.

Într-adevăr scrie, dar scrie doar serial numberul de pe carcasa de încărcare. În cazul meu aceasta nu a fost schimbat ci doar căștile. Sau cel puțin cei de la iStyle așa zic… în fine. Și mie mi se pare ciudat un pic situația asta, atât de ciudat încât urmează să rog și pe alți să încearcă căștile, ca să exclud posibilitatea ca numai eu să aud această problemă. Însă cert este că zgomotul asta este super enervant, să nu mai vorbim de faptul că în cazul unor căști de 1000+ de lei, nu pot accepta astfel de probleme.
Am încercat chiar acum și cu laptopul, ca să folosesc alt dispozitiv și e la fel. Am resetat de mai multe ori căștile, am dat forget device, am încercat toate cele trei mărimi de earbuds, și am schimbat earbuds-urile între ele… nimic.
Un lucru ce mi se pare iarăși ciudat este că fără earbuds parcă nu aud niciun pocnet, însă cel mai probabil această problemă este legată de hardware.
Și ca să termin, vă întreb, credeți că un nou update ar putea rezolva această problemă?

p.s. scuze pentru greșelile gramaticale, pentru mine este tot o limbă străină :slight_smile:

Update-urile trebuie făcute oricum, deci adu la zi sistemul. Îi suni pe ăia de la iStyle și le expui problema, îi anunți că le retrimiți produsul.
P.S. Fii liniștit, scrii foarte bine! Mult mai bine și mai îngrijit decât mulți.