Intrebare garantie iStyle


(Ioane) #1

Salutare.
Am o intrebare cam ciudata. Daca, de exemplu, mie mi se pare ca macbook-ul meu nu functioneaza in perimetri normali, cred ca are ceva probleme etc. daca eu il duc la istyle la garantie, si ei dupa teste si verificare constata ca mac-ul nu are nimic, cam care ar fi suma care trebuie platita pentru “deranj”?
Multumesc!


(Cattus Thraex) #2

Cred că depinde de perimetri.


(Ioane) #3

Dar ma gandesc ca nu poate fi o suma monstruoasa nu? poate sa fie mai mult de 1000 de lei?


(Ioane) #4

Intreb asta pentru ca, de cand mi-am cumparat mac-ul asta, eu am avut numai probleme cu el. Am avut eu laptop-uri, cu Windows intr-adevar, dar asa multe probleme n-am avut niciodata. Si ma gandesc ca a venit cu vreun defect din fabrica, ca am inceput sa am probleme chiar de la inceput, si singurele chestii care le fac pe el sunt office, browsing si netflix.


(Ioane) #5

Si inca o intrebare. Mojave-ul si-a rezolvat problemele? e ok acum?


(Radu Lodina) #6
  • ce probleme ?
  • ce model (an) ?
  • a mai fost in service ?
  • este în garanție ?

întrabă-i înainte …


(Ioane) #7

1-se misca foarte greu, imi apare cerculetul ala care se invarte foarte des, si dupa ce il resetez din fabrica

  • viata bateriei(3 ore la browsing si youtube) cu luminozitate de 70%, 112 cicluri de incarcare, health battery 98%
    -sunt momente cand se deschide, imi apare maru roșu
    2 -MacBook pro 2017, 13" Touchbar 256 GB
    3- nu a mai fost in service
    4- da, mai este in grantie.

(Ioane) #8

a si inca o problema, stau pe youtube si mi se incalzeste cateodata la 70 grade


(Ioane) #9

Nimeni, nimic?


(Cattus Thraex) #10

Păi la asemenea întrebări, asemenea răspunsuri.