Aplicatia Mesaje nu functioneaza - mesaj nelivrat


#1

Buna ziua,

folosesc de mai bine de 4 ani pe un Mac Mini aplicatia Mesaje pentru a transmite mesaje, fisiere spre Ipad si Iphone. De cateva zile , atunci cand incerc sa transmit mesaje spre Ipad sau Iphone imi apare mesajul “nelivrat”. Am resetat calculatorul, am deconectat reteaua . Acelasi mesaj.

Am trimis dinspre Ipad spre Mac mini , mesajul apare livrat , insa pe mac nu apare.


(Cattus Thraex) #2
  1. „De cateva zile…” Pur și simplu sau ai făcut ceva în urmă cu câteva zile?
  2. „Am resetat calculatorul…” Adică, concret, ce și cum ai făcut?

La nivelul bibliotecii utilizatorului, există un dosar numit preferințe. Șterge toate conturile din aplicație, șterge fișierul asociat din bibliotecă (cred că se cheamă com.apple.messaging.expire), redeschide aplicația, posibil să se rezolve în acest fel. Spune și ce ai făcut conform #1 și #2 de mai sus.


#3

concret, 2 zile (ieri si azi). Am transmis un mesaj si mi-a aparut semnul exclamarii cu mentiunea “nelivrat”. Am incercat sa transmit doar mesaje continand o litera sau un semn de punctuatie . acelasi mesaj de “nelivrat”.

am selectat optiunea “Reporneste computerul”, dupa care am incercat sa folosesc din nou aplicatia. Mi-a aparut mesajul “nelivrat”. Am dezactivat wifi, am activat wifi. Mesaj identic.

Incercarea de a sterge contul din aplicatie nu are nici un rezultat. Contul apare ca inactiv si nu il pot sterge. Am resetat si parola ID Apple deoarece atunci cand doream sa ma autentific pentru a activa aplicatia Mesaje primeam urmatorul mesaj :
26


#4

scuzati dimensiunea caracterelor. Sunt si incepator si neindemanatic


(Cattus Thraex) #5

Păi acuma văd că ești îndemânatic. Păi repornirea unui calculator nu înseamnă resetare, înseamnă repornire/restart. Nu ne-ai spus ce ai făcut ÎNAINTE să apare eroarea, era un detaliu important.
Fă cum ți-am spus mai sus și povestește-ne dacă a rezolvat problema.


(Adrian Ruicanescu) #6

Ce vad eu aici este ca sistemul nu il recunoaste ca proprietar. Sa verifice contul iCloud.


#7

Nu folosesc contul de iCloud. Am verificat contul de iCloud, este functional,dar cand incerc sa ma loghez in Imessage. imi apare acelasi mesaj: “eroare in timpul activării”.

Pot creea contact nou, dar nu le pot sterge pe cele existente (apar oricum inactive).

Aplicatia a functionat excelent pana in data de 13.02.2018. Ultima data am primit un link pentru un fisier You tube iar in data de 12.02.2018 eu am transmis un sir de 13 cifre (CNP) care apar subliniate.


(Cattus Thraex) #8

Păi Messages este legată de setările din sistem, inclusiv de iCloud. Nu pricep cum aveai setările înainte să se întâmple cele menționate.


(Adrian Ruicanescu) #9

Cine știe ce a făcut, dar acum ori își repară contul de iCloud, ori poate îl ajută cineva, dacă spune din ce localitate este.


#10

Am incercat si configurand un nou Apple ID (de data aceasta un email de gmail. Acelasi mesaj: “Autentificare imposibila in iMessage. Verificati conexiunea de retea si reincercati.”

Daca inainte aveam conexiune wifi, acuma este pe cablu. Iar iCloud nu am utilizat pentru noul ID Apple.

Am incercat reset NVRAM, update de soft, schimbat parola Apple ID, oprit/pornit aplicatia iMessage, Itunes, oprit fortat identityserviced.

Sunt din Baia Mare, daca cineva ma poate indruma ce am de facut sa pot reutiliza iMessage.


(Cattus Thraex) #11

Nu cred că ne-am putea da seama de ce ai problema asta. Urmărește ce zice Apple aici și aici, de exemplu. În orice caz, problema nu trebuie să se rezolve prin opriri forțate etc. Este o chestiune de setări, eu unul nu-mi dau seama de ce, la un moment dat, nu ai mai reușit să folosești aplicația.


#12

În cele din urmă , după zeci de încercări, lecturi pe forumuri, etc am decis să sun la Apple Support (0800894847 - nr pentru România), si am reusit deblocarea contului pentru Imessage. Ce ramâne totuși straniu este faptul că Apple mi-a blocat utilizarea aplicației și nu a contului Apple ID, deoarece am încercat și cu alt cont iar eroarea îmi apărea de fiecare dată.
Pașii de urmat sunt extrem de simpli, însă presupun comunicarea cu un operator care să activeze contul manual , după primirea de către utilizator a unui cod de 4 cifre (Support PIN) generat în momentul în care te aflii în contul de Apple ID și care are o valabilitate de cca 30 min.