Exact asa mi se intampla si mie - 12 centi mereu - de la portocalii. Nu ca ar fi problema, dar la cate update-uri si restore-uri am facut, mi s-a cam luat. sa-mi bag mereu cate 1 euro in plus si dupa 1 luna sa-mi expire creditul. De exemplu, as vrea sa testez noul iOS beta, care te lasa sa scoti 3G pt autonomie mai buna, ce inseamna asta in cazul meu? - alti bani. Nu inteleg de ce nu vrea sa se activeze prin Apple ID! Chiar atat de idioti sunt iginerii Apple care au lucrat la facetime/imessage? Nu cred. E o manarie cu operatorii telecom. Si e o problema de f mult timp. Pe iPad mergea perfect…
Hai, mă, că 12 eurocenți îi dai zilnic pe nimicuri, doar nu faci activarea asta în fiecare zi, nici măcar în fiecare lună, adică dai un purcoi de bani pe o sculă scumpă și n-ai 12 eurocenți pt o activare? Acuma, serios, asta-i marea problemă?
Cu atitudinea asta te invit sa stai capra sa ti-o traga economic oricine. Nu ti-a cerut nimeni parerea subiectiva, ci o posibila rezolvare. Tu nu intelegi ce vreau eu sa spun, de exemplu acum, trebuie sa reincarc, si nu pot sa reincarc cu 1 euro, ci cu minim 5 si a trecut o sapt si putin de la ultima reincarcare. E o chestiune care ma face sa pierd timp si care nu este normala.
Ce vreau eu sa spun ca utilizatorii sunt fortati sa faca asta, si sunt sute de milioane de oameni care platesc in fiecare an, cel putin o data. Fa tu calculele, gandeste macro.
Da, iar eu am răspuns că nu cred că e soluție laterală, face parte din politica lor. Da, și pe mine mă enervează, motiv pt care nu l-am activat. Ca idee. Nu, nu stau capra, ai înțeles greșit.
Eu unul nu folosesc iMessage sau Facetime. Se activeaza automat.Yosemite imi cere sa le am activate daca vreau sa folosesc anumite functii introduse recent cu OS-ul acesta.
Pe mine ma deranjeaza atitudinea - e o suma mica, nu te mai stresa atat - . E o atitudine care e raspandita la noi, in vest nu prea vezi.
Serios? Ai vreo statistică? Dar cu pirateria cum stăm? la ei, la noi?
În plus, ai înțeles iar greșit cele scrise de mine și, presupun, ai mult timp de vorbă fără rost. Închid aici, ajunge.
Bun, am fost curios să văd cum se activează Face Time și cît durează. Dau să mă loghez, nu pot, mă duce la o pagină de net cu un cod de activare și să sun, caut Romania, e un nr de tel cu 0800, sun, vorbește o tanti în română vreo 5 minute, după care în engleză (deci orice cetățean român trebuie să știe engleză), sun, aștept, aștept, aștept, răspunde o tanti cu accent baltic și începe să mă întrebe mai ceva ca la miliție, inclusiv numărul de serie al macului, după care trece la întrebări precum „unde s-au întîlnit părinții tăi” (știam), după care ce poreclă am avut copil fiind (habar nu am, oi fi pus asta acum 15 ani cînd am creat contul de mac.com), altă întrebare (tot habar nu aveam), încă una (tot habar n-aveam), mă enervez, gagica aia zice să fiu calm, încerc, mă întreabă de nr cardului, hopa zic, așa mai merge, îi spun, zice că nu e bun, nu figurez cu așa ceva, îi dau altul, ăla merge, într-un final îi dictez validation code și, după vreo 20 de minute de stat pe telefon, record absolut în ultimii zece ani (la mine orice convorbire durează maxim un minut), am pornit Face Time.
Și cînd v-am spus că Apple are, de cîțiva ani, apucături mafiote nu m-ați crezut. Nu mai spun că încalcă legile României, obligîndu-te să știi engleză, că altfel nu puteam să vorbesc cu tanti aia, de altfel fără nicio vină.
Astea nu se activau pe baza unui SMS primit pe telefon? De ce trebuie să trimiți tu SMS?
Da’ eu de ce a trebuit să sun la 0800 xxx xxx și să vorbesc 20 de minute? Există vreo explicație? Toți fac la fel? sau numai eu?
Eu n-am sunat și n-am trimis SMS-uri nicăieri, niciodată pentru activarea vreunei funcții legată de iCloud sau Apple ID. Atunci când au vrut să mă verifice, mi-au trimis ei SMS pe telefon.
Deci eu sînt pe o listă neagră?! Păi de aia am fost surprins… dar fără acel telefon nu puteam în niciun chip să deblochez FaceTime. Fiind curios să văd ce se întîmplă, am mers pînă la capăt, deși – la un moment dat – am fost gata să renunț. Nici nu mi s-a blocat vreodată contul, ultima oară i-am cumpărat fi-mi un Sims collection, prin toamnă. Frumos este că imediat am primit 2 e-mailuri, unul cu un nr de caz (case ID), altul cu atenționarea că cineva s-a conectat la Face Book de pe un mac (adică al meu!) și că, dacă nu sînt eu, bla-bla…
Eu n-am mai auzit pana acum sa trebuiasca sa dai telefon la Apple ca sa iti activezi Facetime / iMessage. Ai incercat de pe mac sau device cu iOS?
Pe iPhone procesul este in felul urmator: iPhone-ul trimite SMS la numar international ( UK din cate am citit) si primeste inapoi mesaj cu un cod, pe care apoi il retrimite catre serverele Apple pt validare. Eu ma intreb de ce nu functioneaza fara acest SMS? Pe iPad merge fara SMS, merge prin Apple ID. Pe Mac la fel, prin Apple ID.
Sa vedeti ce surprize frumoase o sa aveti cand sunati la Apple si dupa 3 min de ascultat si butonat ce spune robotul, la final Apple nu ofera suport in nicio limba pt iPhone in Romania.
Asta da customer support!
În cazul meu nici măcar nu țin minte să fi făcut ceva special ca să activez FaceTime. Din momentul în care mi-am setat iCloud pe iPhone pentru prima oară acum vreo doi sau trei ani, totul a mers automat, n-a mai trebuit să activez nimic.
Citiți și aici, să vedeți că nu scrie nicăieri despre SMS-uri sau telefoane date undeva.
Pardon, linkul pe care vroiam să-l pun era ăsta:
Eu te/vă cred, eu spun ce am pățit eu azi. Ei, prima oară mi-a apărut mesajul ăsta acum cîteva luni și știu că l-am ignorat, nu-s mare vorbăreț pe chat, o fac rar de tot, mai ales cînd sînt plecat cîteva zile și mai vorbesc cu familia. Azi însă m-am ambiționat și am vrut să văd cum stă treaba.
Posibil să fi tentat atunci să-l activez, mi-or fi trimis sms și eu l-am ignorat, și atunci or fi blocat contul. Habar n-am.
Eu mi-am instalat și reinstalat sistemul pe iPad și iPhone de mai multe ori, și nu mi-a cerut niciodată să reactivez FaceTime și iMessage. Dacă ți-ai asociat o dată numărul de telefon cu contul de iCloud, nu mai trebuie reactivare.
Poate pentru că am setat mereu ca un device nou? Prefer să aduc din cloud doar contactele, notele, mesajele e-mail, fără să restaurez setările sistemului și ale aplicațiilor. La următorul reset, dau restaurare, să testez.
Și eu setez tot timpul „device nou” la reinstalare, deci nu e asta.
Tocmai am activat FaceTime pe un iPhone cu un numar nou-nout de la Orange. Nu mi-a cerut nimic-nimic, nici sa trimit SMS, nici macar sa fac o verificare printr-un SMS primit de la ei. Pur si simplu s-a activat din iOS si gata.
Eu, după tărășenia aia descrisă mai sus, am primit un mesaj să mă întrebe dacă am fost mulțumit de serviciul de rezolvat probleme! Adică, pt ei, am apelat la ei fiindcă aș fi prost.
Mă rog, ce mai, sînt pe index… pe lista neagră.