Probleme cu cei de la istyle,telefon nou defect

Buna! Am cumparat pe 23.11.2019 un telefon apple 11pro de la cei de la istyle la ora 12.M am uitat la el in magazin foarte sumar stiind ca este nou si nu poate avea probleme.Am ajuns cu el acasa si am observat o usoara ciobitura la sticla din jurul camerelor.Inobservabila,doar la o verificare mai atenta am reusit sa o gasesc.Am revenit dupa o ora in magazin si le am prezentat problema.Ei au spus ca poate fi cauzata de catre mine si nu imi pit schimba telefonul.Este absurd si sunt curioasa daca ei pot doveni ca acel defect este din fabrica.Nu am vrut sa mai iau telefonul acasa,ei asa mi au sugerat.Le am spus ca nu doresc acest lucru deoarece dupa pot fi acuzat ca eu am produs acel defect. Telefonul nici nu a fost deschis.Doar scos din cutie la magazin si o singura daca acasa unde s a observat defectul.Ce ma sfatuiti sa fac? Acum astept raspuns de la cei de la isyle…daca sustin ca este produs de catre mine ceea ce mi se pare absurd…Va rog sa ma ajutati! Acel defect nu afecta talefonul dar este absurd ca il accept asa dupa ce platesc 6500lei… Ce as putea face mai departe? Acum astept raspuns de la cei de la istyle…in magazin nu prea pareau sa imi dea sanse sa fie schimbat sau ceva.Am mai citit pe internet ca exista un senzor se soc in telefon,daca e adevarat ar dovedi ca nu este vina mea.Exista acel senzor? E posibil sa detecteze ca nu este vina mea?

Dacá telefonul nu a fost inițializat (folosit prima oară) nu cred că au motive să nu-l schimbe. Acest lucru poate fi stabilit de ei.

Buna. Eu as depune o plangere atat la Apple cat si la ANPC. Nu poti sa accepti asa ceva. Sa demonstreze iStyle ca ai lovit telefonul, nu tu ca nu. La cum descrii problema este imposibil sa creezi tu acel defect, mai ales ca discutam de iPhone 11, unde teoretic s a folosit cea mai buna sticla. Nu te lasa intimidata si nu renunta. Este dreptul tau sa primesti un produs nou si intact, mai ales la acel cost pe care il are. Succes si asteptam vesti bune.

Acum astept vesti de la cei de la istyle.Daca nu isi asuma vina,merg mai departe atat la anpc cat si la apple.

Am rezolvat intr-un final.Am primit un alt telefon sigilat.

2 Likes

Vezi că dracu’ nu e așa de negru?

Le scriu ălora de la iStyle tehnic să-mi spună ce costuri ar fi să-mi pună un SSD mai capacitiv pe un MBA 2017 luat de la ei. Îmi răspund prompt că acest model nu permite upgrade de SSD. Le răspund că da, răspunsul lor corespunde cu MBA 2018–2019 (două modele). Niciun răspuns. La care le spun că un asemenea răspuns dovedește totală lipsă de profesionalism. Puteau spune că nu fac așa ceva, era mai simplu. Un asemenea gen de răspuns dovedește obrăznicie.