Problema cu sincronizarea datelor pe două iPhone cu același Apple ID


(laura) #1

Buna,de cind am cumparat doua ipone 6 mie si sotului …am comis o greseala fiindca am pus la ambii aicelasi nume de icloude si appstore cind am vazut ca toate contactele sau sincronizat mi am dat seama ce am facut ,i am schimbat sotului nou nume de icloud insa a ramas la fel si pe deasupra dupa instalarea ios 9 ii arata si apelurile mele la el in tel iar mie ale lui nu cu toate ca are icloud al lui si nu este numele meu acolo am umblat jumate de zi in configurari dar nu am gasit nimic ca sa pot rezolva…va rog mult ajutatima fiindca ne deranjeaza pe ambii foarte mult aceasta sincronizare a datelor …mersi anticipat


(Tudor Vedeanu) #2

Dacă acum fiecare telefon are Apple ID-ul său, problema e rezolvată de acum încolo pentru că datele nu se mai sincronizează pe ambele telefoane. Probabil că au rămas amestecate ceva informații vechi, de dinainte de a pune noul ID pe unul din telefoane. Cu acelea nu aveți ce face, trebuie sortate (șterse) manual.

Era bine ca, înainte de trecerea la noul ID, să se excute operațiune de ștergere completă a datelor de pe iPhone (Settings → General → Reset).


(Cattus Thraex) #3

Mda, și eu cred că acum nu au altă soluție decât ștergerea manuală, deoarece noul ID a apărut DUPĂ sincronizarea inițială, deci va funcționa doar din momentul acela. Ce a fost înainte rămâne. Cred, Laura, că așa e și logic, altfel s-ar fi putut pierde date. Sistemul e dator să rețină tot ce i se spune să rețină, el nu are cum ști că, la un moment dat, v-ați decis să modificați ceva.