Pe adresa de mail iCloud nu mai primesc e-mail-uri


(Stefi) #1

Buna! Am intampinat o problema la contul meu de iCloud, si anume ca pe adresa de mail iCloud nu mai primesc e-mail-uri. Nu am facut nimic, am sters tot timpul e-mail-urile vechi, pur sisimplu, de trei zile nu mai pot primi niciun e-mail. Ce pot sa fac?


(Tudor Vedeanu) #2

Unde se întâmplă asta, pe Mac?
Loghează-te pe iCloud.com, verifică dacă ai emailurile acolo.


(Stefi) #3

nicaieri, nici pe telefon, nici pe iCloud pe net, nici pe mac


(Stefi) #4

in schimb, mai am doua adrese logate pe Mail pe mac si pe acelea primesc. Doar ca eu am nevoie si de adresa de la iCloud


(Cattus Thraex) #5

Verifică setările iCloud. Primul test este, cum spune Tudor, să vezi logat în Safari ori în alt browser în contul iCloud acolo le ai. Deci te loghezi pe nume@icloud.com, pui parola și ce vezi?
Dacă te trimiți un e-mail pe adresa care zici că nu deschide nimic, e-mailul se întoarce cu mesajul că nu poate fi livrat? Dacă nu, setările…


(Cattus Thraex) #6

Posibil să fie ceva „de la ei”. De circa 10 zile, mesajele din contul iCloud de pe iPad nu fac sync cu contul deschis în macOS, mesajele șterse în macOS apar mereu ca necitite în iOS. Trebuie să le mai șterg încă o dată și acolo. Tudore, cum s-ar putea reseta chestia asta? Sigur, fără se reinstalez tot sistemul de la zero. Este f. enervantă chestiunea și nu reușesc să-i dau de cap. Repornirea tabletei nu rezolvă.


(Stefi) #8

acum merge. insa nu am facut nimic


(Cattus Thraex) #9

E de la ei…


(Adrian Ruicanescu) #10

Eu acum mi-am trimis un email de pe contul gmail pe contul icloud și a sosit normal. Vezi dacă nu ai setat contul iCloud cu “Two factor autentification”. Dacă da, trebuie să intri pe appleid.apple.com, dacă folosești un alt client de email, decât Mail.app, va trebui să îți generezi o parolă specifică. Parola normală de iCloud nu ajunge.


(Cattus Thraex) #11

După recentele update-urile pt macOS și pt iOS problema cu sync mail œ iOS s-a rezolvat, după cum văd.