Nelămurire garanție Apple

Salutare, știe cineva cum sta treaba cu garanția internațională Apple? Am fost la iStyle cu un iPhone 8 Plus la ei achiziționat de la Telekom cu garanție internațională valabilă și l au refuzat pe motiv ca e luat de la un operator de telefonie mobila. Au spus ca garanția internațională e valabilă in alte țări decât România și ca nu au ce sa îmi facă. E normal?

Pare ciudat. Dă un telefon și la Noumax și la Telekom RO. Poate că, fiind luat prin Telekom RO, trebuie dus tot la ei. Nu cred că aici clarifici problema, ci le Telekom. Dacă în contract/garanție specifică faptul că, la o problemă, trebuie să-l duci la ei, la Telekom, înseamnă că așa trebuie să faci.
Întrebare: de ce te-ai dus la iStyle direct și nu ai întrebat întâi la Telekom? sau să te fi dus direct la un punct Telekom, sunt mai dese decât punctele iStyle.

1 Like

Am mai mare încredere in service-ul celor de la iStyle fiind autorizat de către Apple. Atâta timp cât telefonul e luat la liber și e neverlocked, nu văd de ce sa nu pot folosi garanția oferită de Apple.

Nici eu, dar dacă Telekom are alte condiții de garanție, probabil că se aplică acelea. Du-te la Telekom ori sună-i și lămurește-te.
P.S. Nu-ți face idol cioplit din iStyle, nu e cine știe ce acolo… Important este să-ți rezolvi problema, nu?

1 Like

O sa rezolv cu Noumax, cei de la iStyle mi-au zis mai întâi ca garanția internațională nu se aplica in România și ca trebuie sa merg cu el in alta țara pentru a-l schimba și de abia după m-au întrebat de unde l-am achiziționat. Mi se pare aberanta chestia asta cum ca n-am garanție in țara de unde l-am cumpărat și am in SUA de exemplu. O sa vorbesc și cu cei de la telekom, dar din câte mi s-a spus iPhone-urile achiziționate de la telekom benficiaza de garanție Apple.

Păi „garanție Apple” în RO înseamnă și iStyle sau în primul rând iStyle. Ciudat.

1 Like

Mda, nu știu ce sa mai zic… O sa văd mâine ce rezolv… mersi de ajutor. :slightly_smiling_face:

Ca sa nu mai deschid alt topic, am si eu o intrebare, in caz ca stie cineva, legata de garantia oferita de iStyle (2ani din cate stiu).

Daca sanatatea bateriei a ajuns la 79% intr-un an si 2 luni, se inlocuieste gratuit bateria?
Stiu sigur ca in primul an, cei de la Apple o inlocuiesc. Insa nu stiu daca e valabil si in RO, pentru cel de-al doilea an.

Nu are rost să întrebi aici, întreabă-i pe ei. Nu e mai simplu așa?

Am intrebat aici in ideea in care poate cineva, a trecut deja prin asta. Eram curios sa aflu acum…logic, ca o sa apelez la ei, dar asta prin septembrie/octombrie, cand il voi pune la vanzare si voi trece la noul model! Astfel ca viitorul proprietar sa beneficieze de o baterie noua!

Nu are cum să treacă exact pe secvența ta. Din câte știu, nu există o normă clară privind scăderea semnificativă a capacității unei baterii în timpul garanției, respectiv dacă 79% după 10 luni ar fi normal. Mie mi se pare evident că nu, dar părerea mea nu are nicio valoare, are valoare exclusiv ce norme are iStyle ori alt dealer.

Apple cu siguranta are o politica de inlocuire a bateriilor cu o sanatate sub 80% in primul an de garantie.

Intre timp am vorbit cu cineva “care a trecut exact prin secventa mea” si caruia i-a fost inlocuita bateria (83%) de catre istyle in cel de-al doilea an de garantie.

Si sunt sigur ca multi au trecut prin asta. Sau poate vor trece. De tinut minte oricum “schema” asta.