Macbook Pro 2018 (pocnituri)

Salutare grup!

Ma bucur ca am gasit acest grup, nu stiam de el.
Mi-am achizitionat un macbook pro 15 2018 (i7 2.2, 16gb ram, 256ssd, Radeon Pro 555X) cumparat nou si sigilat dintr-un magazin din Romania (Bucuresti) ieri 15 noiembrie, nu spun exact numele magazinului deoarece nu vreau sa aud raspunsuri de genu: asa sunt toate produsele lor, nu trebuia sa cumperi de acolo, sau cine stie ce alte raspunsuri referitoare fix la acel reseller.
La nici 2 ore dupa ce l-am configurat a inceput sa pocneasca - poc… poc (ceva de genul cum trosneste mobila noaptea :slight_smile: ) dar nu constant, 1-2 la 10-15 secunde dupa pauza 10 min dupa ce il butonez din nou iar face un poc poc, din ce am observat face asa cand ii dau mai multe taskuri, dar totusi cel mai avansat task a fost sa ruleze un 4k :))

100% nu este o problema din difuzoare deoarece mai face 4 - 5 secunde fix dupa ce il inchid sau fix cand il deschid (daca va fi nevoie, voi incarca un demo pe youtube).
Am fost cu el in magazinul respectiv si mi-au spus ca se va rezolva dupa ce il consulta un tehnician luni (18 noiembrie), primesc alt produs sau banii inapoi.

Intrebarile mele sunt:
Acest model, 2018 are probleme in general din fabrica sau sunt pur si simplu am avut ghinion?
Sa iau acelasi model (pro 2018) sigilat? Sincer mie imi este cam teama si nu vreau sa fiu dezamagit. Sunt graphic designer si voi lucra mereu pe el (mi-am vandut special desktop-ul cu windows pentru portabilitate, putete si sistemul de operare).
Este o diferenta mare intre pro 2018 vs pro 2019 ? (ma refer doar la variantele de 15 inch).

Multumesc!

Eu l-as schimba cu alt produs daca as fi in locul tau. Poti vedea diferentele pe site-ul Apple intr-o comparatie cu modelele care le selectezi 2018-2019. Nu am auzit de vreo problema cu vreunul din produse, dar poate alti colegi pot interveni cu mai multe sfaturi din auzite sau traite.

1 Like

Ceva de genul :

?

1 Like

Categoric - modelul de 15" a fost înlocuit cu unul de 16 (are același pret) - net superior (părerea mea).

1 Like

Nu, in link-ul tau sunt prezentate doar probleme audio. Voi filma si voi urca un clip mai pe seara. Eu cred ca este o problema mecanica de la cooler - procesor. Se aude random cand il folosesc sau cand pur si simplu toate aplicatiile sunt inchise.

Momentan nu ma gandesc la modelul de 16 inch pentru ca depaseste bugetul si mai dureaza pana ajunge in Romania.


Am gasit ceva pe youtube doar ca este model 2016. Fix asa face si al meu.

Fiind un produs nou nouț, nu are rost să eziți, te duci cu el la iStyle, care asigură și service sau iei legătura cu vânzătorul. Premisa cu care ai pornit, anume că începem să facem reproșuri, este total eronată. Acum sunt multe firme care vând produse Apple.

Eu aș lua banii înapoi și aș aștepta noul MBP de 16”. La preț cred că e cam la fel ca modelul anterior de 15”.

Da.
Pt. un devide care-l vei folosi ~5 ani merită să mai aștepți și o lună …

Apar și primele review-uri …
https://www.iclarified.com/73319/16inch-macbook-pro-thermal-performance-benchmarks-video

Problema rezolvata - a fost schimbat pe loc, in magazin (sper ca 100%, am testat macul 30-40 min). Mai pe seara cand ma voi elibera de treaba il voi testa mai mult.
Toata intamplarea a fost in Istyle Baneasa - am vrut neaparat din acest magazin pentru ca aici l-am gasit pe Space Gray si la un pret bun.

A fost inlocuit pe loc doar ca:

  1. Mi s-a spus ca acum fac o execptie de data asta. Nu inteleg de ce este vorba despre o exeptie si nu se inlocuieste un produs dupa ce este examinat de specialist (oare in Apple Store tot asa se intampla ?!). Produs cumparat de nici 48 ore, problema a fost sesizata imediat dupa 2 ore de utilizare. Ei practic voiau sa il trimita la service.

  2. Surpriza mare… tehnicianul a descoperit problema pe loc, a avut o mica aproblema cu “2 surubele” si a fost reparat, m-a chemat in spate acolo la ei in service sa vad eu ca merge bine si ca sunt stranse. Le-am spus ca eu am cumparat un produs dintr-un magazin nou, sigilat. Am pretentia sa primesc un produs functional nu reparat sau sa pocneasca. Atunci am simtit putina superioritate in vocea managerului: gen sa inteleg odata ca imi da unul nou si sa zic mersi ca acum fac o exceptie.

  3. De ce NU se accepta returnarea banilor ?! Cica istyle nu accepta asa ceva, (doar online retur in maxim 14 zile)… am fost azi la Apple Emag Crangasi si mi-a zis reprezentantul Apple ca se accepta retur dar deh istyle e mai special.

  4. In concluzie toti oamenii din acel magazin Istyle s-au comportat ok de la vanzator pana la manager doar ca nu inteleg de ce au incercat sa imi returneze produsul “reparat” - zic asta pentru ca dupa ce s-a intors de la specialist trebuia sa scot icloud-ul iar cat timp am scos contul meu pocnea la fel cum le-am spus si cum s-au convins si ei dupa teste dar parerea mea e ca nu de la 2 surubele era problema.

Am scris atat de detalit cazul pentru ca vreau ca alti viitori posesori de iphone, mac, imac etc sa dechida bine ochii la politica de retur, sa testeze produsele in magazin, sa nu se lase pacaliti si sa intrebe absolut orice.

Mi-am dorit de mult timp un macbook, mereu mi-au placut produsele lor si tot ecosistemul dar dupa cele intamplate ma voi gandi de 2 ori daca voi alege Apple.

Succes tuturor si o saptamana cat mai productiva!

Din ce spui, nu rezultă că a fost chiar o reparație, ci 2 șuruburi slăbite.
Evident că iStyle nu încurajează returnarea banilor așa ușor, nici Apple în general… Procentul care s-ar răzgândi după 24–48 ore ar fi destul de mare.