iOS 10 impresii

Scuza-ma dar despre ce vorbesti aici? Asta e topic pentru ‘‘iOS 10’’ nu OS X. :wink:

Ups, My bad

Sincer, eu sunt multumit de upgrade-ul la iOS 10.
Ca design mi se pare mult peste iOS 9, care, de la iOS 7 era neschimbat.
Adeverat, are ceva buguri, dar sunt minore din punctul meu de vedere.
Pacat ca nu am un device cu 3D Touch (am un iPhone 6) ca sa pot beneficia de acest os la maxim.

Fraților, la toată lumea lipsește posibilitatea de a închide un apel dacă telefonul e blocat?! E o chestie cel puțin dubioasă, să nu zic tîmpită de-a dreptul. Ba chiar, deblocînd telefonul în apel ajung în home screen, trebuie să deschid aplicația de telefon sau să apăs sus pe bara verde!

Ce zice unul pe net:

On the lock screen in iOS 10, a swipe right gets you to that new lock info screen (this used to get you call controls), a swipe left gets you the camera. I had the same reaction, how do I get to call controls?!?

It turns out, you just need to tap the phone number or contact name displayed on the lock screen, and you will get the call controls. This makes sense, in hindsight, as the swipe right now has a new behavior, but it wasn’t obvious to me either.

Also, the sleep/wake physical button hands up the phone, so that’s often easier than using the screen in many situations.

Deci butonul sleep/wake e metoda cea mai simplă, pe asta o uit de fiecare dată… deși e cam ciudată pentru că nu am siguranța că într-adevăr s-a terminat apelul și nu e doar screen lock :slight_smile:

2 Likes