Contul dvs Apple ID a fost dezactivat

Buna,

Intampin urmatoarea situatie: am cont de Apple IT pe care il pot accesa si utiliza cu alte aplicatii (iCloud, find my Mac) dar daca vreau sa descarc o aplicatie din App Store apare o notificare: “contul dvs Apple IT a fost dezactivat, va rugam contactati support @ …” Am creat un nou Apple ID si l-am introdus pe acela in App Store si am reusit sa descarc aplicatia. Ideea e ca as vrea sa folosesc doar un singur Apple ID pe laptop, nu doua. Cineva zicea ca daca utilizez 2 conturi vor fi probleme cu actualizarea aplicatiilor descarcate pe primul cont.

Ce ar trebui sa fac?

Multumesc.

Eu am doua conturi. Unul pe USA, care se putea face fara card bancar, deci numai pentru moka si unul pe Romania. Cand fac update, e un pic de furca, pentru ca iti cere parola pe contul respectiv. Dar am inceput sa ma obisnuiesc. Aplicatiile care stiu ca sunt platite le fac pe contul romanesc, si merg mai departe si le updatez una cate una (nu apasa pe “Update all”). Apoi cand termin, fac update la una dintre cele ramase pe contul US. Imi cere parola la noul cont, o scriu, imi spune ca face switch pe Appstore USA, dau OK (de 2 ori) apoi repede fac click-uri repetate pe tabul “Updates” in fereastra Appstore, pentru ca dupa ce face switch-ul ma trimite la lista aplicatiilor de cumparat, iar eu vreau sa raman la Updates. Si incep sa le fac update iar pe rand. Daca nu mai stii de pe ce cont ai aplicatia, poti sa dai cancel la invitatia de a tasta parola celuilalt cont, pana ce le updatezi pe toate de pe contul curent. Deci, nu sunt probleme, ci doar batai de cap. Am aplicatii gratuite bune, sau unele care nu mai sunt gratuite acum (dar eu primesc in continuare update-uri gratuite), deci nu pot renunta la contul US.

Salut Adrian si multumesc pentru raspuns. Am rezolvat situatia, sunand la Apple Support. In mai putin de jumatate de ora am rezolvat cu ei - au fost cateva teste de verificare (seria laptopului, trebuia sa intru in Apple ID, sa verificam un PIN dat de ei si un cod care au facut ei sa imi apara pe ecran). Ei mi-au reactivat contul initial. Ideea e ca eu mi-am creat contul inainte sa cumpar laptopul si pentru ca nu a fost creat de pe un Mac, pentru ei a fost suspicios si mi l-au dezactivat. Dupa o discutie prietenoasa, au rezolvat problema.

Asadar, in situatii de acest fel, trebuie contactata asistenta Apple. :slight_smile: