Card valabil refuzat, dintr-o dată

A avut cineva probleme recent cu plățile la Apple? Eu am card valid, am cumpărat de la ei fără probleme, am abonament Apple Music și, dintr-o dată, acum o lună mi-au dat mail să-mi actualizez Billing Information. Am făcut asta (deși nu aveam ce actualiza, doar am reintrodus aceleași date), n-au zis nimic.

Apoi am încercat să fac un abonament de familie (avînd deja prietena introdusă în Family) și mi-au refuzat plata, tot așa, pe motiv că nu am Billing Information corect. Asta deși, repet, nu s-a schimbat nimic în datele mele bancare, iar cardul mai are 7 luni pînă expiră. Iar azi mi-au dat mail că nu-mi pot reînnoi Apple Music (individual), tot din motive de Payment Method/Billing Information.

Le-am scris, mi-au zis că nu e vina lor, să-mi actualizez Billing Information dacă s-a schimbat ceva, dacă nu, e vina băncii.

Am cumpărat adineauri niște cărți de la elefant, plățile online sînt disponibile, deci nu pare o problemă generală.

Cardul e de la BRD și n-am avut niciodată probleme. Pînă luni, cînd apuc să merg la bancă să vorbesc, întreb: a avut cineva probleme recent cu plățile online la Apple (eventual, și cu card VISA BRD)?

Am card Raiffeisen, deocamdată nu am probleme cu Apple.

S-a întîmplat o chestie extrem de ciudată: am cumpărat cărțile de la elefant, după cum ziceam, mi le-au dat (ebooks), le-am descărcat, totul în regulă, apoi primesc mail (la vreo oră):

Repet, cărțile au ajuns la mine, le-am descărcat, am avut mail de confirmare a plății… Trebuie să vorbesc la BRD, e probabil să fie ceva în neregulă la orice tranzacție online.

Am vorbit la BRD. O ciudățenie: cardul și serviciile le apar perfect normale, dar ultimele tranzacții apar respinse pe motiv că nu a putut fi preluat codul CVC (acele 3 cifre de pe spatele cardului). Mi-au zis că erori de server n-au avut și nici nu mă pot ajuta altfel, pentru că serverele vînzătorului preiau aceste date. Nu s-a făcut nicio modificare a serviciilor sau politicilor, nu mai înțeleg nimic.

Mi-au activat o opțiune cu 3 tranzacții/zi fără CVC, habar n-am ce înseamnă asta, dar a fost gratis și se activează peste o oră. :slight_smile: Reîncerc atunci.

Se mai întâmplă chestii din astea, dacă totul s-a derulat în aceeași zi, la intervale mici, posibil să fie probleme de comunicare între Apple și bancă. Oricum, noi nu aveam de sugera, ori pică și-și revine ori o rezolvi cu banca. De ex., acum vreo 2 săpt. am făcut o plată la o factură internă, mi s-a afișat că nu s-a acceptat, că era o eroare, să refac plata. Am reluat procesul, a fost OK, clipă în care s-a făcut și plata anterior refuzată, deci plată dublă cu aceeași sumă pt aceeași factură. S-a rezolvat prin telefon la bancă, am avut noroc, nu am așteptat mult, de multe ori prefer să mă duc la un sediu al băncii, nu-i prinzi la tel.

Mie mi-au dat acum vreo lună Apple mail să-mi actualizez Billing Information (nu știu de ce), am făcut-o, pare că mi-au luat apoi banii pe iCloud. Dar, apoi, la săptămîni distanță, cînd am încercat să fac upgrade la Apple Music Family, mi-au refuzat cardul. Și de acolo a început distracția. Am încercat și la mai multe zile distanță, iar azi, la cam o săptămînă, îmi refuză înnoirea Apple Music.

Am sunat la BRD, mi-au zis că e totul OK din partea lor. Apple mi-au zis la fel. De-aia e ceva ciudat aici.

Am postat în ideea că știe cineva, poate s-o fi schimbat ceva regulament/legislație/politici, ori la Apple, ori la tranzacții online. Dar probabil am fi fost notificați în acest sens.

În orice caz, încă e ciudat, fiind nerezolvat și ambele părți spunînd că e OK.

Apple cere periodic actualizarea datelor de card, deci asta e ceva uzual. De ce s-a blocat la tine mi-e greu să spun.

Acum merge, s-a activat extraopțiunea de care mi-au zis cei de la BRD (deși nu înțeleg exact ce este și de ce nu am fost anunțat că e ceva diferit). Deci de acolo era, înțeleg, s-or fi schimbat ceva politici sau mi-o fi expirat mie vreun serviciu din card, altfel nu-mi explic.

Păi toate astea vin de la comunicarea dintre Apple și bancă, fie e ceva în neregulă într-un anumit moment, fie ceva nu a fost setat.

Am patit si eu asta acum un an. Am patit recent acelasi lucru, tot card BRD. Cred ca nu are treaba cardul ci deviceul de unde actualizezi. Eu am facut pe iphone si peste cateva ore am primit mesaj fe invalid biling. Am facut iarasi pe mbp si a mers. Cred ca anul trecut am incercat pe toate cardurile, banci diferite, pe iphone, ipad si desktop. Nu mai retin exact cum s a rezolvat atunci, dar telefoanele la banci si mailurile catre apple nu au rezolvat. Cred ca in plus am facut o tranzactie la bancomat (inteleg ca au ceva protectie si la anumite intervale de timp trebuie accesat astfel).

Am actualizat datele de card și de pe iPhone, și de pe Mac și tot nu a fost în regulă. Asta pînă nu mi-au activat cei de la BRD acele „tranzacții fără CVC“ – de care habar n-am de ce era nevoie și mai ales de ce dintr-o dată. Cer e că doar așa s-a rezolvat.

Nu stiu nimic de tranzactii fara cvc, dar nu cred ca este ok. Eu ultima data am schimbat cardul pe raiff pentru ca scosesm recent ceva bani de pe el.