Aplicație task-uri și time manager


(Adrian Roșca) #1

Bună seara,
Îmi expiră abonamentul la Planner Pro aș vrea schimb totuși aplicația. Am cumpărat Just on time, dar în opinia mea are câteva minusuri:

  1. nu se găsește și pe iPad (deși așa scrie în descriere);
  2. nu se găsește pe mac;
  3. nu poți grupa task-urile pe proiecte;
  4. nu poți crea dependențe (este necesară începerea/finalizarea unui task pentru al începe/termina un alt task);
    Dar are și plus-uri față de aplicațiile pe care le-am găsit până acum:
  5. alocarea unui timp pentru îndeplinirea unui task;
  6. stabilirea ziua în care trebuie să o faci și prioritizarea ca în matricea de time manager (important - urgent; important - mai puțin urgent; mai puțin important - urgent; mai puțin important - mai puțin urgent) la care au adăugat și deleagă (trimite un e-mail cu task-ul, dar îți rămâne și ție pentru al putea vedea);
  7. te mai lasă să setezi și un interval de timp în care lucrezi, și un interval de timp pentru task-uri importante dar care sunt mai puțin urgente;
  8. chestia cea mai faină este că nu mă lasă să-mi pun task-uri într-o zi pentru a căror îndeplinire ar depăși timpul de lucru stabilit;
  9. în aplicație task-urile sunt văzute ca task-uri cu checkbox, dar aplicația creează și evenimente în calendar.

Vă rog să-mi recomandați o astfel de aplicație, care să aibă următoarele opțiuni:

  1. Să pot crea proiecte - adică task-urile să nu fie puse toate grămadă;
  2. Să citească evenimentele din calendar;
  3. Să scrie evenimentele în calendar;
  4. Să aibă checkbox pentru fiecare task;
  5. Să poți stabili de la ce oră se pot stabili task-uri;
  6. Când adaugi un task într-o zi în care nu mai ai timp să-l faci să te anunțe;
  7. Să vezi task-urile pentru care ai delegat sau cele cu care ai fost delegat;
  8. Să fie relativ ieftină sau la un preț acceptabil
    Ar fi și mai bine dacă s-ar putea:
  9. să se stabilească intervalul de timp în care să faci task-uri care sunt importante dar nu sunt urgente;

Am găsit OmniPlan3 Pro pentru mac și m-am jucat în ea, și e foarte faină, are toate aceste opțiuni și multe altele, dar problema ei este în primul rând faptul că trebuie să plătesc 300€ pentru OmniPlan 3 Pro pentru mac și 75€ pentru OmniPlan 3 iOS (pentru că nu am nevoie de Pro pe iOS), și am doilea neajuns este faptul că dacă îți spui că folosești o resursă (persoană/obiect/sală) într-un proiect, aplicația nu știe să-ți ocupe acea resursă și în alt proiect.
Pentru mac am găsit ConceptDrow Project care rezolvă ambele probleme, dar are alte minusuri, principalul: nu are aplicație pentru iOS… și nici nu comunică cu calendarul
Ce aplicație îmi recomandați?


(Cattus Thraex) #2

Toate aplicațiile Omni Group sînt (foarte) scumpe, dar și foarte bine făcute. Poate ar trebui să le scrii și să le explici ce-ți place și ce nu-ți place la ei (evident, în afara faptului că-s scumpi, nu vor renunța al asta).
Dacă te duci pe macupdate.com, apoi la omniplan, enumeră acolo alte 5-6 aplicații similare, ar trebui să le iei la rînd și să vezi dacă vreuna corespunde nevoilor tale. Merlin, iTask X și Fast Track par întreținute și actualizate.